søndag 10. februar 2008

Kan jeg får råd ang. min neste innleveringsoppgave?
Hadde tenkt at den skulle være en helt ny oppgave med Blogg for å diskutere/omtale skjønnlitterære bøker. Men er ikke sikker på hvordan det kan fungere, så jeg har lagt det litt på is. Hvis dere har et GODT råd kan jeg vurdere det.
Rune mente at jeg godt kunne følge opp Oppgave 1, som kort fortalt går ut på å gi god biblioteksorientering/-opplæring på nettet i tillegg til den muntlige de får ved besøk i biblioteket. Jeg må forbedre problemformuleringen (i følge Trond og Rune).
I tillegg tenker jeg på: 1. Føye til noe om studieteknikk. Skrive selv i kortformat det viktigste som trengs, og ta med litt om mindmanager/tenkekart + Bibliografi over gode bøker om studieteknikk og lenker til gode nettsider. KJENNER DERE TIL NOEN?
2. Lage en videosnutt eller bilder fra biblioteket for å vise hvor de forskjellige materialene er oppstilt.
3. Lage forklaringssekvensen og oppgavene på ITL som jeg ikke fikk til sist gang. Det kan virke som om jeg har fått tilgang nå. (Håper det varer!)

Dette burde muligens vært lagt ut som POD, men her når jeg muligens flere på kurset.

Wenche.