torsdag 31. januar 2008

Datakurs

I første omgang skal denne bloggen brukes for deltakerne på AVIK, kurs i digital kompetanse for ansatte i Akershus fylke.
Vi kan skrive om samlingene, gruppearbeid, ting vi lurer på og noe lurt vi har funnet ut.
Kanskje også få tips til oppgavene våre utenom de små gruppene?