torsdag 31. januar 2008

Datakurs

I første omgang skal denne bloggen brukes for deltakerne på AVIK, kurs i digital kompetanse for ansatte i Akershus fylke.
Vi kan skrive om samlingene, gruppearbeid, ting vi lurer på og noe lurt vi har funnet ut.
Kanskje også få tips til oppgavene våre utenom de små gruppene?

Ingen kommentarer: